Zambia deel 5 (15-7-14)

16 juli 2014 - Livingstone, Zambia

Hallo allemaal,

Door de weeks geven Ines en ik les op de Highlands school. Ines zit in grade 3, haar kinderen zijn tussen de 7 en de 10 en ik doe grade 6 mijn kinderen zijn tussen de 9 en de 14. Zaterdag zijn we met een groepje naar de Victoria falls geweest. Het is echt ongelooflijk wat je daar ziet. Er komt elke minuut 500 miljoen liter water langs de falls. Je kan je denk ik wel voorstellen hoe dat er uit ziet. De foto's zullen ook nog op de blog komen. Maandag heb ik voor het eerst gym gegeven. Ik deed het precies op het moment dat de jonge kinderen klaar waren met school, dus ik had niet 1 maar 4 klassen om mij heen staan. Uiteindelijk gingen de andere klassen weg en kon ik verder gaan met mijn klas. Ik heb volleybal met ze gespeeld. Ze vonden het geweldig! 's Middags heeft Ines de was gedaan, en daarna hebben we met zo'n opblaasbare volleybal over de waslijn heen geslagen met onze 'broers'.

ik probeer zo snel mogelijk weer wat te laten horen.

Groetjes Patrick

1. O+o:
    16 juli 2014
    Hoi Pat , wij zijn enorm blij met je verhaal . Wij kijken al uit naar je volgende verhaal .
    Groetjes O&O
  2. Andre Peppelman:
    16 juli 2014
    Eeen echte leraar in de dop, laat ze maar goed zweten daar, en geniet zelf!!! André