Zambia deel 8 (2-8-14)

2 augustus 2014 - Livingstone, Zambia

Vandaag is het dan zo ver, we gaan naar huis. Gisteren had ik een emotioneel afscheid met de kinderen op school. We moesten allemaal huilen. Vandaag moet ik afscheid nemen van mijn gastgezin. Dit zal ook wel erg zwaar worden, en we vliegen om 13:10 richting Johannesburg en daar moeten we 4 uur wachten om naar München te vliegen.
Ik denk dat dit het laatste bericht is op mijn blog. Ik wil iedereen bedanken die me heeft gevolgd en gesteund tijdens mijn reis.

Groetjes Patrick

1. Yolande:
    3 augustus 2014
    Ik vond het fantastisch om af en toe deelgenoot te kunnen zijn van al je avonturen en ervaringen in Zambia. Je foto's en reisverslagen gaven een mooi beeld van al jullie prachtige ervaringen. Het zal niet makkelijk zijn om nu weer afscheid te moeten nemen van al die kinderen en volwassenen die je in je hart gesloten hebt. Je bent een fantastische ervaring rijker, ik vind het super dat je een maand van je vakantie hebt besteed om iets te doen voor de kinderen in Zambia. Jullie hebben er heel veel vrienden en vriendinnen bij en ik hoop dat er in de toekomst een gelegenheid komt om weer eens terug te keren naar deze bijzondere plek. Dank voor je reisblog en alle moeite die je hierin gestoken hebt voor de 'thuisblijvers'. Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben en morgen weer veilig op Schiphol landen. Tot gauw lieve neef, ik vind je een 'topper'.

Liefs van Yolande.