Update vanuit de trein

19 augustus 2016 - Raasepori, Finland

Hallo allemaal,

Ik zit nu in de trein richting Salo, waar ik zal verblijven de komende maanden (hier werkt de wifi in de trein dus wel). De vluchten zijn soepel verlopen en ik zal rond half 9 (voor jullie half 8) opgehaald worden van het station van Salo waarna ik richting het appartement ga. Vanavond blijkt er een muziekevenement te zijn in Salo dus daar gaan Dirk (een andere Nederlander die daar ook studeert) en ik even kijken. We lachen ons al helemaal stuk om de Finse taal en we bereiden ons al voor op het leren van deze taal, het lijkt ons namelijk niet te doen. Zodra ik weer wat leuks te vertellen heb dan horen jullie het!

Groetjes uit een trein ergens in Finland!

1. Marcel:
    19 augustus 2016
    Hey, klinkt goed tot dusver. Veel plezier vanavond.
  2. Jonathan:
    20 augustus 2016
    Hi pattie, succes in Finland! Jammer dat ik na Tallinn het mooie Helsinki nooit heb mogen halen. Gilbert en ik komen je snel bezoeken!
  3. Andre Peppelman:
    How Patrick, graag wat foto's! Veel pleaser!!
  4. O+o:
    21 augustus 2016
    Hoi Pat , fijn dat wij al wat vernomen hebben . Wij zijn blij dat de reis voorspoedig is verlopen . Volgens ons is jullie begin al heel goed .