Van Finland naar Estland

13 september 2016 - Salo, Finland

Hoi allemaal,

Afgelopen weekend ben ik in Tallinn, Estland geweest. Alle buitenlandse studenten gingen mee en we hebben er een leuke tijd van gemaakt. Zelf heb ik een rondleiding door het centrum van Tallinn gegeven en dat vond ik erg leuk om te doen. Ook zijn een aantal van de studenten er achter gekomen wat het effect is wanneer de drankjes 1 euro per stuk kosten en iemand is daardoor in de fontein beland om half 6 s' ochtends. Het was voor mij erg leuk om weer een keer in Tallinn te zijn. Verder ben in vandaag met de tweedejaars studenten naar Mathildedal geweest en ik kan waarschijnlijk een project doen voor dit hotel. De komende weken zal ik meer over dit project te weten komen en zal ik er aan beginnen. Eind oktober zal ik met een aantal studenten naar Sint Petersburg gaan voor vijf dagen. Dus kortom, ik heb een leuke tijd tot nu toe en ik kijk uit naar de rest van het semester!

1. Marcel:
    13 september 2016
    Hey Pat het klinkt allemaal fantastisch. Ik hoop dat het project een succes zal worden. Veel plezier morgen met je eerste Finse les. Groetjes van ons allemaal.
  2. O+o:
    18 september 2016
    Hoi Pat . Het ziet er allemaal geweldig uit . Fijn dat wij weer wat van je gehoord hebben .
    Veel plezier en succes verder . Groeten O&O
  3. Madeleine de Boer:
    2 oktober 2016
    Heel veel plezier verder! Geniet er maar van!
    Groetjes uit Heiloo, enne...op de badminton missen we je hoor ;-)
  4. O+o:
    12 oktober 2016
    Hoi Pat ,
    Wij vonden het noorderlicht geweldig , wij hopen dat jij het ook te zien krijgt .
    Het is een onvergetelijk schouwspel . Verder veel plezier en succes met je ondernemingen .
    Je programma ziet er geweldig uit .
    Groetjes O&O