De dolfijnentour en Nusa Penida

8 oktober 2019 - Seminyak, Indonesië

Gisterochtend mochten we weer vroeg opstaan (half 5) om vervolgens op de boot te stappen en dolfijnen te gaan spotten. In het begin leek het er op dat we voor niks zo vroeg op waren gestaan, maar gelukkig kwamen we na een tijdje we de dolfijnen tegen. Na de dolfijnentour zijn we nog naar de twin lakes en de pura tempel geweest voor dat we richting Seminyak gingen. Vandaag zijn we naar Nusa Penida geweest (een eilandje naast Bali). Als je ooit naar Bali gaat, moet je ook echt een uitstapje maken naar Nusa Penida, want dit eiland is echt onwijs mooi. Een heel ruig eiland in verhouding tot Bali. De wegen zijn er heel slecht en er wonen niet zo veel mensen, maar de natuur is echt onwijs mooi.  Eerst begonnen we met snorkelen om het eiland heen. Helaas zijn we geen mantaroggen tegengekomen, maar we hebben wel veel vissen en koraal gezien. Vervolgens stapten we in de auto om het eiland te gaan verkennen. De foto's heb ik al online gezet, dan snap je waarschijnlijk wat ik bedoel. Morgen gaan we nog de zuidkant van Bali verkennen en de rest van de vakantie gaan we genieten van het strand en het mooie weer. Zaterdag vliegen we weer terug naar huis!

1. Nelleke:
    8 oktober 2019
    Wat een prachtige reis maken jullie. Geniet nog van de laatste dagen. Er komen ook wel heel mooie foto's voorbij, daar zitten wel een paar vergrotingen tussen.
    Lieve groetjes en nog veel plezier.
  2. Jeanet Ruiter:
    8 oktober 2019
    Wat een prachtige foto's! Jullie genieten ervan zo te zien, nog een paar mooie dagen toegewenst!
  3. O+o:
    8 oktober 2019
    Dankjewel voor weer prachtige foto's en je verhaal erbij.Zo hebben we enorm kunnen genieten van jullie prachtige reis.