De eerste dag in Bandung

22 september 2019 - Bandung, Indonesië

Na onze vlucht van 15,5 uur zijn we op zoek gegaan naar een manier om van het vliegveld naar het eerste hotel te komen. Dit hebben we uiteindelijk gedaan door de bus te pakken. Het verkeer in Indonesië is een stuk heftiger dan in Nederland en de wegen zijn van mindere kwaliteit dus het was een hobbelig ritje. Na dat we uitgestapt zijn op het centraal station van Jakarta (wat overig niks voorsteld), zijn  we lopend naar het hotel gegaan. Uitgeput en wel waren we rond een uur of 20:00 aangekomen in het hotel. Veel hebben we niet meer gedaan en we zijn op tijd naar bed gegaan. Vandaag zijn we om 10:00 in de trein gestapt richting Bandung. Deze treinrit duurde ongeveer 3,5 uur. Tijdens deze rit kijk je je ogen uit. Je komt dorpjes, rijstvelden en bergen tegen. Na dat we naar ons hotel zijn gelopen, onze spullen neergezet hadden en zijn gaan douchen, zijn we de heuvels van Bandung in gegaan waar we ook wat gegeten hebben. Het uitzicht was echt geweldig. We keken over de hele stad uit en het eten was ook nog erg lekker! Toen we klaar waren met eten was er geen taxi die ons naar beneden kon brengen, dus zijn we achterop de scooter bij 2 locale mensen gesprongen en zo zijn we uiteindelijk naar beneden gekomen. Nu zitten we bij de rooftop bar van het hotel met een Bintang en een milkshake. Morgen gaan we richting de Kawah Putih, een theeplantage en een nationaal park!

1. Nelleke:
    22 september 2019
    Heel veel plezier en we kijken uit naar nieuwe verhalen en foto's.
  2. Eric Eshuis:
    23 september 2019
    Wat een belevenis....😯😄
  3. Jeanet Ruiter:
    23 september 2019
    Wat een prachtige reis maken jullie!